Verbal Reasoning Book 5

شرح کتاب و توضیحات Verbal Reasoning


فراگیری زبان انگلیسی یعنی پاسخ دادن به بسیار از نیاز ها. از آنجایی که دنیا رو به پیشرفت است دیگر نمیتوان گفت که یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان زود است. پرداختن به این نکته بسیار ضروری به نظر می رسد که چرا سنین کودکی و نوجوانی بهترین دوران برای یادگیری یک زبان خارجی علی الخصوص زبان انگلیسی می باشند و ثانیا یادگیری یک زبان بین المللی می تواند تاثیری شگرف در آینده ی کودک داشته باشد.

کتاب استدلال کلامی Verbal Reasoning مجموعه ای متشکل از  شش کتاب است که برای سنجیدن و تقویت مهارت های زبان دانش آموزان طراحی شده است. باید خاطر نشان کرد که این مجموعه با هدف اصلی افزایش مهارت خواندن و نوشتن کودکان طراحی شده است. معماهای بارش فکری، پازل و نمودارهای حیرت انگیز و سرگرم کننده ای برای سرگرم کردن و به چالش کشیدن زبان اموز ارائه شده است. همچنین، در این کتب برای هر موضوع، چندین مثال مرتبط و پویا ارائه می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه، سوالات حل شده و ازمون های تمرینی است که در نهایت، زبان اموز هر انچه برای ورود به دنیای جدید و برقراری تعامل و ارتباط با دیگر افراد نیاز دارد، بدین وسیله به آنها دست خواهد یافت.

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود 

بررسی و نظر خود را بنویسید

1 2 3 4 5

 *

 *

0 نظر