Teachers Book Plus Family and Friends 2 2nd + CD
  • نام کتاب :
    Teachers Book Plus Family and Friends 2 2nd + CD
  • ناشر :
  • مولف :
  • قطع :
    رحلی
  • نوع جلد :
    شمیز
  • نوع کاغذ :
    تحریر
  • وزن :
    450
  • قيمت :
    1,500,000 ریال 1,050,000 ریال

کتاب راهنمای معلم برای کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان فمیلی اند فرندز 2 Family and Friends 2nd 2 Teachers Book Plus


با وجود تنوع فوق‌العاده زیادی که در کتاب‌های آموزش زبان وجود دارد، شاید انتخاب کتابی مناسب و متناسب برای کودکان کاری دشوار باشد ولی تجربه ثابت کرده است که از میان کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مجموعه Family and Friends از موفق‌ترین کتاب‌هاست.

درباره مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان فمیلی اند فرندز Family and Friends


مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان فمیلی اند فرندز از جالب‌ترین و جاافتاده‌ترین کتاب‌های آموزش زبان به کودکان هستند که در میان معلمان و والدین به خوبی شناخته شده است. مجموعه کتاب‌های Family and Friends برای کودکانی که در بازه سنی 8 تا 12 سال هستند طراحی شده است. این مجموعه که توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده، در 6 سطح شماره‌بندی‌شده به همراه یک کتاب مقدماتی به نام Starter تنظیم شده است.مجموعه فمیلی اند فرندز که تاکنون چندین سال از انتشارش می‌گذرد، هنوز محبوبیت خاصی در بین آموزشگاه‌ها و دبیران دارد.این سری کتاب‌ها که حالا انتشارات جنگل افتخار دارد ویرایش دوم آن را به شما ارائه دهد، با دو لحجه و سیستم انگلیسی British و آمریکایی American نگارش شده است و هر زبان‌آموزی می‌تواند مطابق با تمایل خودش، یکی از این دو لحجه را انتخاب کند. هر یک از کتاب‌های آموزشی Family and Friends دارای 15 فصل است و هر درس می‌کوشد کودکان را با محیط پیرامونشان آشنا کند و آن‌ها را با حیوانات، رنگ‌ها، اعداد، غذاها، نوشیدنی‌ها و... آشنا کند. از ویژگی‌های بارز این سری کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام کاغذهای کتاب رنگی هستند.

داخل هر کتاب 2 عدد CD صوتی وجود دارد.

در ابتدای هر درس، ابتدا موضوع خاصی داده می‌شود که شامل متن‌ها و لغات متنوع زیادی است.

در بخش دوم، یک مبحث گرامری خاص آموزش داده می‌شود.

در بخش سوم، الفبا، صداها و نحوه تلفظ آن‌ها به صورت بسیار ساده آموزش داده می‌شود.

در بخش چهارم، مهارت‌های داستان خوانی،شناسایی اشیاء در محیط اطراف و شناسایی چیزهای مهم و پاسخ گویی به پرسش‌هایی درباره آن‌ها انجام می‌شود.

درباره کتاب راهنمای معلم برای کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان فمیلی اند فرندز 2 Family and Friends 2nd 2 Teachers Book Plus


کتاب حاضر که کتاب راهنمای معلمان در تدریس کتاب فمیلی اند فرندز 2 است، یک راهنمای گام به گام و کامل از روش تدریس کتاب Family and Friends 2 است و با در بر داشتن تمارین متفاوت برای فعالیت‌های کلاسی، ابزار کاربردی مناسبی برای معلمان است. کتاب راهنمای حاضر دارای سوالات پرسشی و تمارینی است که برای سنجش مهارت‌های مختلف زبان‌آموزان طراحی شده‌اند و با وجود تمارین نگارشی فراوان، کودکان را به سمت یادگیری موثر سوق می‌دهد. کتاب حاضر شامل سی دی مخصوص است که در آن جملات کتاب با لحجه کاملا صحیح و توسط یک فرد انگلیسی زبان در مکالمات طبیعی و واقعی ضبط شده‌اند. 

بررسی و نظر خود را بنویسید

1 2 3 4 5

 *

 *

0 نظر